دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام دوست دارم + تکست

دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام دوست دارم + تکست

دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام دوست دارم + تکست

دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام دوست دارم + تکست

دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام دوست دارم + تکست

دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام دوست دارم + تکست
دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام دوست دارم + تکست
ثبت شده در ستاد ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما
موضوعات
آرشیو
پشتيباني آنلاين
آمار
نویسندگان
جستجو
جدید ترین مطالب
امکانات جانبی
تبلیغات
دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام دوست دارم + تکست
دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام دوست دارم + تکست

دانلود آهنگ جدید مرحوم مرتضی پاشایی و محسن صفر پور به نام دوست دارم 

 


از عشقت دیوونه م تا زنده م از تو من می خونم 

خیلی دوست دارم عشق من خیلی دوست دارم 

از امشب قلب من تو دستای تو آروم میشه 

خیلی دوست دارم عشق من خیلی دوست دارم 

 

دوست دارم دستاتو تو دستام بگیرم عشق من 

آروم و آهسته اومدی تو قلبم

 دوست دارم عزیزم از حالا تا آخر دنیا 

تو چشمام میبینی می خوامت یه دنیا

دوست دارم

دوست دارم

دوست دارم

 

 

برای دانلود این آهنگ اینجا کلیک کنید 



تعداد بازديد : 4443
جمعه 11 دی 1393 ساعت: 20:45
نویسنده:
نظرات()
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
این نظر توسط معصومه راد در تاریخ 1393/10/12/5 و 15:52 دقیقه ارسال شده است

معصومه راد

دوباره واسش گریه کردم

یادش همیشه تو قلبم می مونه
پاسخ: اخی منم گریه ام گرفت

این نظر توسط پسرخاله در تاریخ 1393/10/12/5 و 15:48 دقیقه ارسال شده است

پسرخاله

دستت درد نکنه کاکو
پاسخ: فدات پسر خاله

این نظر توسط مهدی موسوی در تاریخ 1393/10/12/5 و 15:48 دقیقه ارسال شده است

مهدی موسوی


پاسخ: فدات

این نظر توسط پریسا در تاریخ 1393/10/12/5 و 15:47 دقیقه ارسال شده است

پریسا

روحت شاد عشق همیشگی من
پاسخ: روحش شاد

این نظر توسط زهرا در تاریخ 1393/10/12/5 و 15:35 دقیقه ارسال شده است

زهرا



روحش شاد خیلی دوسش دارم


پاسخ: روحش شاد


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
تبادل لینک هوشمند
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
خبرنامه
آخرین نظرات کاربران